Naslov Značaj upravljanja kvalitetom i hotelskih standarda
Naslov (engleski) IMPORTANCE OF QUALITY MENAGEMENT AND HOTEL STANDARDS
Autor Sunčica Jeličić
Mentor Divna Goleš (mentor)
Član povjerenstva Jelena Šišara (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Tanja Radić Lakoš (član povjerenstva)
Član povjerenstva Divna Goleš (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište u Šibeniku (Odjel studija menadžmenta i turizma) Šibenik
Datum i država obrane 2020-09-28, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Kvaliteta je danas priznata kao znanost i metodologija koja mjenja način poslovanja poduzeća. Primjenom kvalitete i standarda poduzeća se mogu mjeriti sa konkurentima na tržištu, smanjiti troškove, povećati kvalitetu svojih proizvoda i usluga te ostvariti dobre poslovne rezultate odnosno profit koji je konačni cilj menadžmenta poduzeća. Pod upravljanjem kvalitetom se podrazumjeva skup radnji opće funkcije upravljanja koji definira politiku kvalitete, temeljne odgovornosti i konačne ciljeve, a oni se ostvaruju uz pomoć planiranja, praćenja i mjerenja, osiguravanja i poboljšavanja kvalitete. Poduzeća u svom strateškom planiranju provode kontrolu kvalitete te nastoje poboljšavati sustave upravljanja kvalitetom. Jedan od najbitnijih stavki kod izgradnje sustava za upravljanje potpunom kvalitetom je da svi temeljni procesi budu u skladu sa zahtjevina normi koje su implementirali. Primjena standardizacije je također pridonijela snižavanju troškova proizvoda i usluga te povećanju kvalitete. U početku primjene hotelskih standarda postojala je određena bojazan o njihovom utjecaju na poslovanje hotela zbog specifičnosti ugostiteljske branše koja traži gostoprimstvo i teži da se udovolji zahtjevima gostiju. Primjenom hotelskih standarda se povećala razina kvalitete usluge koja je doprinijela poboljšanju sigurnost i zadovoljstva gostiju te omogućila menadžmentu hotela uspješnije poslovanje hotela.
Sažetak (engleski) Today quality is recognized as a science and methodology that changes the way companies do business. By applying the quality and standards of the company, it is possible to measure competitors in the market, reduce costs, increase the quality of their products and services that achieve good business results, or profit, which is the ultimate goal of company management. Quality management means a set of management work functions that define quality policy, fundamental responsibilities and ultimate goals, and they are achieved through planning, monitoring and measurement, assurance and quality improvement. In their strategic planning, companies implement quality control and strive to improve sustainable quality management. One of the most important items in building a complete quality management system is that all core processes comply with the requirements of the standards that have been implemented. The application of standardization has also contributed to lowering the cost of quality integration products and services. At the beginning of the application of hotel standards, there was a certain fear about their impact on the hotel business due to the specifics of the hospitality industry, which seeks hospitality and strives to meet the requirements of guests. The application of hotel standards has increased the level of quality services, which has contributed to improving the safety and satisfaction of guests who are enabled to manage hotels with successful hotel operations.
Ključne riječi
kvaliteta
potpuno upravljanje kvalitetom
hotelski standardi
vrste hotela
Ključne riječi (engleski)
quality
total quality management
hotel standards
types of hotels
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:143:462522
Studijski program Naziv: Turistički menadžment; smjerovi: Turistički menadžment, Informatički menadžment Smjer: Turistički menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2020-09-29 11:36:01