Zrna, A. (2021). Primjena kontrolinga u marketingu na primjeru poduzeća Hrvatska Lutrija d.o.o. (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:470001
Zrna, Ante. "Primjena kontrolinga u marketingu na primjeru poduzeća Hrvatska Lutrija d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:470001
Zrna, Ante. "Primjena kontrolinga u marketingu na primjeru poduzeća Hrvatska Lutrija d.o.o.." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:470001
Zrna, A. (2021). 'Primjena kontrolinga u marketingu na primjeru poduzeća Hrvatska Lutrija d.o.o.', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:470001
Zrna A. Primjena kontrolinga u marketingu na primjeru poduzeća Hrvatska Lutrija d.o.o. [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2021 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:470001
A. Zrna, "Primjena kontrolinga u marketingu na primjeru poduzeća Hrvatska Lutrija d.o.o.", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:470001