Naslov UPRAVLJANJE BRENDOM SISAČKO-MOSLAVAČKE ŽUPANIJE
Naslov (engleski) BRAND MANAGEMENT IN SISAČKO-MOSLAVAČKA COUNTY
Autor Sara Hergešić
Mentor Mili Razović (mentor)
Član povjerenstva Divna Goleš (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Ana Udovičić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Mili Razović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište u Šibeniku (Odjel studija menadžmenta i turizma) Šibenik
Datum i država obrane 2016-07-08, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Brendiranje u turizmu proces je koji izdvaja određenu destinaciju po njezinim karakteristikama, stvarajući identitet destinacije. Pritom se najveći uspjeh postiže isticanjem autentičnosti, a Sisačko-moslavačka Županija u tome ima mnogo potencijala. Stvaranjem međunarodne prepoznatljivosti županije, privukli bi ulaganja i stručnu radnu snagu. Iako je SMŽ u turističkom smislu nerazvijena regija ona ima realnu perspektivu postati poželjna turistička destinacija. U radu se analizira ponuda županije koja je poslužila kao osnova za definiranje jedinstvenoga brend identiteta županije i stvaranje poželjnoga turističkog ozračja na tom prostoru. Pokretačka snaga razvoja turizma na području SMŽ mogu biti proizvodi poput ruralnog turizama, te posebni interesi (biciklizam, pješačenje, lov i ribolov, gastronomija). Segmentacijom tržišta trebalo bi doći do određene ciljne skupine poput turista koji preferiraju kulturnu baštinu i druge tradicionalne vrijednosti. Prilikom pozicioniranja, nužno je u svijesti potencijalnih turista stvoriti dojam posebnosti i različitosti u odnosu na pregršt drugih destinacija. Pritom je potrebno uskladiti obećanja sa stvarnom ponudom, kako bi turiste koje jednom privučemo, zadržali i postigli određenu lojalnost.
Sažetak (engleski) Branding in tourism is a process which categorizes specific destinations by their unique characteristics which essentially creates a destination identity. The greatest success is achieved by emphasizing authenticity, and Sisačko-moslavačka County has great potential. By creating international recognition of this county we will attract investments and workforce benefits. Although SM County in terms of tourism is an underdeveloped region at this time, it has a real prospect of becoming a desirable tourist destination. This paper analyzes the counties current offerings which are used as the base for defining a unique brand identity and creating a desirable tourist atmosphere. The initial force for this development can be rural tourism or special interests (biking, hiking, hunting and fishing, or gastronomy). Segmentation of the market should reach certain target groups such as tourists who prefer cultural heritage and other traditional values. When positioning, it is necessary, in the minds of potential tourists, to make an impression of uniqueness and diversity in relation to other destinations. It is necessary to not break promises with real offerings so we could attract, retain and achieve brand loyalty.
Ključne riječi
Sisačko – moslavačka županija
Brend
brendiranje
destinacija
ruralni turizam
Ključne riječi (engleski)
Sisačko- moslavačka county
Brand
branding
destination
rural tourism
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:143:525228
Studijski program Naziv: Menadžment; smjerovi: Turistički menadžment, Informatički menadžment Smjer: Turistički menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2016-07-15 10:42:33