prikaz prve stranice dokumenta Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2015. urn:nbn:hr:143:345975

Jurić, Kristina
Veleučilište u Šibeniku
Odjel studija menadžmenta i turizma

Institucijski repozitorij: Repozitorij.vus.hr

Citirajte ovaj rad

Jurić, K. (2015). Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975

Jurić, Kristina. "Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975

Jurić, Kristina. "Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975

Jurić, K. (2015). 'Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975

Jurić K. Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2015 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975

K. Jurić, "Branding i inovacije na primjeru D hotel Maris", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:345975