prikaz prve stranice dokumenta ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2018. urn:nbn:hr:143:895945

Strika, Tamara
Veleučilište u Šibeniku
Odjel studija menadžmenta i turizma

Institucijski repozitorij: Repozitorij.vus.hr

Citirajte ovaj rad

Strika, T. (2018). ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

Strika, Tamara. "ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

Strika, Tamara. "ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

Strika, T. (2018). 'ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

Strika T. ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2018 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945

T. Strika, "ULOGA STRATEŠKOG MARKETINGA U TURIZMU NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:895945