Maljarić, H. (2019). Uloga empatije u poslovnom komuniciranju (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:550305
Maljarić, Helena. "Uloga empatije u poslovnom komuniciranju." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:550305
Maljarić, Helena. "Uloga empatije u poslovnom komuniciranju." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:550305
Maljarić, H. (2019). 'Uloga empatije u poslovnom komuniciranju', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:550305
Maljarić H. Uloga empatije u poslovnom komuniciranju [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:550305
H. Maljarić, "Uloga empatije u poslovnom komuniciranju", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:550305