prikaz prve stranice dokumenta Uloga empatije u poslovnom komuniciranju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga empatije u poslovnom komuniciranju
Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2019. urn:nbn:hr:174:550305

Maljarić, Helena
Veleučilište u Slavonskom Brodu
Društveni odjel

Citirajte ovaj rad

Maljarić, H. (2019). Uloga empatije u poslovnom komuniciranju (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:550305

Maljarić, Helena. "Uloga empatije u poslovnom komuniciranju." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:550305

Maljarić, Helena. "Uloga empatije u poslovnom komuniciranju." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:550305

Maljarić, H. (2019). 'Uloga empatije u poslovnom komuniciranju', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:550305

Maljarić H. Uloga empatije u poslovnom komuniciranju [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2019 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:550305

H. Maljarić, "Uloga empatije u poslovnom komuniciranju", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:550305