Kovačević, I. (2020). Uloga i funkcija elektroničkog marketinga (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:023007
Kovačević, Ivana. "Uloga i funkcija elektroničkog marketinga." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:023007
Kovačević, Ivana. "Uloga i funkcija elektroničkog marketinga." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:023007
Kovačević, I. (2020). 'Uloga i funkcija elektroničkog marketinga', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:023007
Kovačević I. Uloga i funkcija elektroničkog marketinga [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2020 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:023007
I. Kovačević, "Uloga i funkcija elektroničkog marketinga", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:023007