Radelić, M. E. (2020). Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921
Radelić, Mario Emanuel. "Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921
Radelić, Mario Emanuel. "Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921
Radelić, M. E. (2020). 'Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 12.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921
Radelić ME. Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2020 [pristupljeno 12.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921
M. E. Radelić, "Organizacijska kreativnost kao konkurentska prednost tvrtke Coca-Cola", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:042921