prikaz prve stranice dokumenta Marketing miks na primjeru Hrvatske nogometne reprezentacije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing miks na primjeru Hrvatske nogometne reprezentacije
Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. urn:nbn:hr:174:162660

Anić, Marija
Veleučilište u Slavonskom Brodu
Društveni odjel

Citirajte ovaj rad

Anić, M. (2020). Marketing miks na primjeru Hrvatske nogometne reprezentacije (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:162660

Anić, Marija. "Marketing miks na primjeru Hrvatske nogometne reprezentacije." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:162660

Anić, Marija. "Marketing miks na primjeru Hrvatske nogometne reprezentacije." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:162660

Anić, M. (2020). 'Marketing miks na primjeru Hrvatske nogometne reprezentacije', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 22.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:162660

Anić M. Marketing miks na primjeru Hrvatske nogometne reprezentacije [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2020 [pristupljeno 22.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:162660

M. Anić, "Marketing miks na primjeru Hrvatske nogometne reprezentacije", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:162660