prikaz prve stranice dokumenta Marketing miks na primjeru potrošača zdrave hrane kao osnove zdravog stila života
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing miks na primjeru potrošača zdrave hrane kao osnove zdravog stila života
Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. urn:nbn:hr:174:292102

Dautović, Helena
Veleučilište u Slavonskom Brodu
Društveni odjel

Citirajte ovaj rad

Dautović, H. (2020). Marketing miks na primjeru potrošača zdrave hrane kao osnove zdravog stila života (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:292102

Dautović, Helena. "Marketing miks na primjeru potrošača zdrave hrane kao osnove zdravog stila života." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:292102

Dautović, Helena. "Marketing miks na primjeru potrošača zdrave hrane kao osnove zdravog stila života." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:292102

Dautović, H. (2020). 'Marketing miks na primjeru potrošača zdrave hrane kao osnove zdravog stila života', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 16.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:292102

Dautović H. Marketing miks na primjeru potrošača zdrave hrane kao osnove zdravog stila života [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2020 [pristupljeno 16.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:292102

H. Dautović, "Marketing miks na primjeru potrošača zdrave hrane kao osnove zdravog stila života", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:292102