Čuić, M. (2020). Razvoj strategije uz pomoć marketinških alata i metoda u Brodsko-posavskoj županiji (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:985714
Čuić, Martina. "Razvoj strategije uz pomoć marketinških alata i metoda u Brodsko-posavskoj županiji." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:985714
Čuić, Martina. "Razvoj strategije uz pomoć marketinških alata i metoda u Brodsko-posavskoj županiji." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:985714
Čuić, M. (2020). 'Razvoj strategije uz pomoć marketinških alata i metoda u Brodsko-posavskoj županiji', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:985714
Čuić M. Razvoj strategije uz pomoć marketinških alata i metoda u Brodsko-posavskoj županiji [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:985714
M. Čuić, "Razvoj strategije uz pomoć marketinških alata i metoda u Brodsko-posavskoj županiji", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:985714