prikaz prve stranice dokumenta Uloga i utjecaj dječjeg marketinga na ponašanje djece
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga i utjecaj dječjeg marketinga na ponašanje djece
Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2015. urn:nbn:hr:174:784062

Valentić, Dina
Veleučilište u Slavonskom Brodu
Društveni odjel

Citirajte ovaj rad

Valentić, D. (2015). Uloga i utjecaj dječjeg marketinga na ponašanje djece (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:784062

Valentić, Dina. "Uloga i utjecaj dječjeg marketinga na ponašanje djece." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:784062

Valentić, Dina. "Uloga i utjecaj dječjeg marketinga na ponašanje djece." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:784062

Valentić, D. (2015). 'Uloga i utjecaj dječjeg marketinga na ponašanje djece', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:784062

Valentić D. Uloga i utjecaj dječjeg marketinga na ponašanje djece [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2015 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:784062

D. Valentić, "Uloga i utjecaj dječjeg marketinga na ponašanje djece", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:784062