Naslov "Koliba na selu" kao poduzetnički pothvat
Naslov (engleski) "Trullo in the village" as entrepreneurial venture
Autor Marija Sarajčić
Mentor Milan Stanić (mentor)
Član povjerenstva Višnja Bartolović
Član povjerenstva Milan Stanić
Član povjerenstva Marko Martinović
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište u Slavonskom Brodu (Društveni odjel) Slavonski Brod
Datum i država obrane 2015-09-30, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Organizacija i menadžment
Sažetak Ovim radom se analizira proces menadžerskog donošenja odluke na vlastitom primjeru otvaranja obrta. S obzirom na činjenicu da se buduća vlasnica salona za masažu zatekla u situaciji donošenja privatne (programirane) odluke koja s obzirom na činjenice i okolnosti u kojima se donosi postoje neprogramirana menadžerska odluka. U nastavku rada analizira se sam proces donošenja odluke o otvaranju privatnog obrta te se analiziraju faze koje su prethodile donošenju odluke.
Prolazeći teoretski dio menadžerskog odlučivanja, sagledava se proces otvaranja privatnog obrta, analizirajući ideju, povijest, djelovanje same masaže na ljudsko tijelo i psihološki aspekt čovjeka. Sagledavajući sve aspekte otvaranja privatnog poslovanja, dan je prikaz novootvorenog obrta i usluga koje se nude u njemu, kao i analiza samog poslovanja u vidu organizacijske strukture, poslovnog prostora, lokacije poslovanja kao i ponude koja se nudi u obrtu Koliba.
Radom je dan prikaz teoretskog i praktičnog dijela procesa donošenja menadžerske odluke.
Usporednim prikazom teorije menadžerskog odlučivanja i prikaza procesa odlučivanja o otvaranju privatnog poslovanja, dolazi se do zaključka kako je vrlo korisno poznavati teoriju donošenja odluka i menadžerskih odluka, jer prikazana teorija nas može uputiti u kojem smjeru obraćati pozornost pri donošenju odluka, nešto kao vid smjernica kojim se kretati kako bi poslovanje bilo uspješno.
Praktični dio menadžerskog odlučivanja je potvrdio kako sama teorija je vrlo primjenjiva u praksi te ju svatko tko želi sam postati menadžer, vlasnik bi ih se trebao pridržavati kako bi sam poslovni proces bio uspješan.
Sažetak (engleski) The paper analyzes the manager’s process of making decision on their own example of opening the trade. By the given fact, that the future owner of a massage parlor is in position that she has to make private (programmed) decision, which becomes uncontrolled manager decision, by the facts and circumstances. In the following, this paper analyzes the process of making a decision on the opening of private trade and analyzes the phases preceding the decision.
Passing the theoretical part of the management decision-making, this paper examines the process of opening a private business, by analyzing the idea, the history, the massage effect on the human body and the psychological aspect of man. Considering all the aspects of opening a private business, an overview of the newly opened trades and services offered in it, as well as analysis of the business in the form of organizational structure, office space, business locations and the offer which is offered in crafts hut.
The work gives an overview of the theoretical and practical part of the process of making managerial decisions.
With simultaneous display of the theory of managerial decision making and display process of deciding on private business, it can be concluded that very useful to know the theory of decision-making and management decisions, as shown in theory can help us in which direction to turn the attention of the decision-making, something as a form of guidance that move to make business successful.
The practical part of the management decision confirmed that the theory is highly applicable in practice and it anyone who wants to become a manager, the owner of them is supposed to adhere to business process was successful.
Ključne riječi
menadžersko odlučivanje
faze odlučivanja
vlastito poslovanje
Ključne riječi (engleski)
managerial decision-making
decision-making phase
private business
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:174:983042
Studijski program Naziv: Menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2016-03-03 11:51:16