prikaz prve stranice dokumenta Marketing strategija e-poslovanja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing strategija e-poslovanja
Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2015. urn:nbn:hr:174:296179

Vrebac, Gabrijel
Veleučilište u Slavonskom Brodu
Društveni odjel

Citirajte ovaj rad

Vrebac, G. (2015). Marketing strategija e-poslovanja (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296179

Vrebac, Gabrijel. "Marketing strategija e-poslovanja." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296179

Vrebac, Gabrijel. "Marketing strategija e-poslovanja." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296179

Vrebac, G. (2015). 'Marketing strategija e-poslovanja', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296179

Vrebac G. Marketing strategija e-poslovanja [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2015 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296179

G. Vrebac, "Marketing strategija e-poslovanja", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296179