Pristup korisnicima matične ustanove
Marketing strategija e-poslovanja
Veleučilište u Slavonskom Brodu
Društveni odjel
Vrebac, G. (2015). Marketing strategija e-poslovanja (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296179
Vrebac, Gabrijel. "Marketing strategija e-poslovanja." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296179
Vrebac, Gabrijel. "Marketing strategija e-poslovanja." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296179
Vrebac, G. (2015). 'Marketing strategija e-poslovanja', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296179
Vrebac G. Marketing strategija e-poslovanja [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2015 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296179
G. Vrebac, "Marketing strategija e-poslovanja", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296179