Blagović, M. (2016). Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737
Blagović, Mirna. "Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737
Blagović, Mirna. "Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737
Blagović, M. (2016). 'Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 13.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737
Blagović M. Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2016 [pristupljeno 13.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737
M. Blagović, "Digitalni marketing i upravljanje odnosima s kupcima", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:734737