Novak, G. (2016). Postizanje konkurentske prednosti malih poduzeća temeljene na uvođenju novih proizvoda (Specijalistički diplomski stručni). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296469
Novak, Gabrijela. "Postizanje konkurentske prednosti malih poduzeća temeljene na uvođenju novih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296469
Novak, Gabrijela. "Postizanje konkurentske prednosti malih poduzeća temeljene na uvođenju novih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296469
Novak, G. (2016). 'Postizanje konkurentske prednosti malih poduzeća temeljene na uvođenju novih proizvoda', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296469
Novak G. Postizanje konkurentske prednosti malih poduzeća temeljene na uvođenju novih proizvoda [Specijalistički diplomski stručni]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2016 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296469
G. Novak, "Postizanje konkurentske prednosti malih poduzeća temeljene na uvođenju novih proizvoda", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:296469