Naslov Razvoj kreativnosti zaposlenika
Naslov (engleski) Development of creativity of employees
Autor Marijana Ošap
Mentor Anita Kulaš Mirosavljević (mentor)
Član povjerenstva Lena Duspara (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Anita Kulaš Mirosavljević (član povjerenstva)
Član povjerenstva Sanja Knežević (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište u Slavonskom Brodu (Društveni odjel) Slavonski Brod
Datum i država obrane 2016-06-30, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Organizacija i menadžment
Sažetak U radu se analiziraju teorije kreativnosti, kreativna klima, uloga menadžmenta ljudskih
resursa na poticanje kreativnosti zaposlenika, te proces kreativnog razmišljanja.
Danas se sve više pažnje u poslovanju posvećuje kreativnosti, uspješne kompanije i
napredni voditelji cijene kreativnost svojih suradnika, a u poslovanju se koriste tehnikama za
njeno poticanje. Gotovo da ne postoji grana poslovanja, odjel u organizaciji ili pozicija koja ne
zahtijeva kreativnost u svrhu iznalaženja što boljih rješenja; od proizvodnje, optimizacija radnih
procesa, kontrolinga, marketinga, prodaje do upravljanja ljudskim potencijalima.
Polazi se od pretpostavke o podršci koja je potrebna za razvoj kreativnosti u
organizaciji, a koja obuhvaća umreženu kreativnost individualaca, grupe, tima, strategija
menadžmenta za razvoj motivacije i nagrađivanja kreativnih potencijala u organizaciji.
Sažetak (engleski) This paper analyzes the theory of creativity, creative climate, the role of human resource
management to encourage the creativity of employees, and the process of creative thinking.
Today, more attention is paid to creativity in business, successful companies and leaders
prices advanced creativity of its associates, and in business used techniques for its
encouragement. There is almost no branch of business, department or organization in a position
that does not require creativity for the purpose of finding the best solutions; of production,
optimization of working processes, controlling, marketing, sales to human resources
management.
The assumption is the support that is needed for the development of creativity in the
organization, which includes networked creativity of individuals, groups, teams, management
strategies to develop motivation and reward creative potential in the organization.
Ključne riječi
kreativnost
kontroling
marketing
motivacija
Ključne riječi (engleski)
creativity
controlling
marketing
motivation
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:174:422098
Studijski program Naziv: Menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2017-09-28 11:05:42