Havić, A. (2017). Mediji i odnosi s javnošću s fokusom na njihovu važnost u izgradnji imidža kompanije (Završni rad). Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:897139
Havić, Adis. "Mediji i odnosi s javnošću s fokusom na njihovu važnost u izgradnji imidža kompanije." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:897139
Havić, Adis. "Mediji i odnosi s javnošću s fokusom na njihovu važnost u izgradnji imidža kompanije." Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:897139
Havić, A. (2017). 'Mediji i odnosi s javnošću s fokusom na njihovu važnost u izgradnji imidža kompanije', Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, citirano: 12.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:897139
Havić A. Mediji i odnosi s javnošću s fokusom na njihovu važnost u izgradnji imidža kompanije [Završni rad]. Slavonski Brod: Veleučilište u Slavonskom Brodu; 2017 [pristupljeno 12.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:897139
A. Havić, "Mediji i odnosi s javnošću s fokusom na njihovu važnost u izgradnji imidža kompanije", Završni rad, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Slavonski Brod, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:897139