Naslov Promocija sportskog proizvoda
Naslov (engleski) Promotion of a sports product
Autor Martina Mirković
Mentor Hrvoje Sivrić (mentor)
Član povjerenstva Mirko Cobović (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Hrvoje Sivrić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ivona Blažević (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Veleučilište u Slavonskom Brodu (Društveni odjel) Slavonski Brod
Datum i država obrane 2018-09-27, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Promocija je komunikacija organizacija i javnosti koja se realizira kroz marketing
funkciju. Promocija se razvijala s razvojem društva i tehnologija. Sportska industrija je jedna
od najrazvijenijih industrija u svijetu. Industrija sporta, čiji je proizvod u isto vrijeme
nematerijalan, neopipljiv, ima svoju sportsku, marketinšku i financijsku dimenziju, a s druge
strane je izrazito materijalan, našla je svoje mjesto među vodećim industrijskim granama.
Popularizacijom natjecateljskog sporta neki su sportovi postali visoko rangirani na ljestvici
interesa u društvu. Među njima najizraženiji je nogomet. Ulaganje ogromnih financijskih
sredstava u klubove i njihove igrače što na tržištu rezultira postizanjem visoke cijene, uvelike
je poznato, a u radu je isto prikazano na primjeru Svjetskog nogometnog prvenstva. Marketing
kao i svagdje, tako i u tom području ima značajnu ulogu. Iako se inače ne razlikuje od
marketinga proizvodnih poduzeća, sportski marketing ipak ima određene specifičnosti koje se
ogledaju kroz pojedine elemente marketing miksa.
Sažetak (engleski) Promotion is the communication of organizations with the public that is realized
through the marketing function. Promotion has developed with the development of society and
technology. The sports industry is one of the most developed industries in the world. The sport
industry, whose product is intangible, intangible at the same time, has its own sports, marketing
and financial dimension, and on the other hand is materially material, has become one of the
leading industrial branches. By popularizing a competitive sport some of the sports have
become highly ranked on a scale of interest in society. Among them the most prominent is
football. Investing in enormous financial resources in clubs and their players, which results in
high prices on the market, is largely known, and is presented in the paper on the example of the
World Football Championship. Marketing, as everywhere, also plays a significant role in this
area. Although it is no different from marketing of manufacturing companies, sports marketing
still has some specifics that are reflected through the individual marketing mix elements.
Ključne riječi
Promocija
sport
marketing
Ključne riječi (engleski)
promotion
sport
marketing
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:174:570375
Studijski program Naziv: Menadžment Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2020-06-25 09:46:45