Šojić, L. (2024). Analiza korporativnih komunikacija Hrvatske Lutrije u COVID-19 krizi (Završni rad). Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:819713
Šojić, Leon. "Analiza korporativnih komunikacija Hrvatske Lutrije u COVID-19 krizi." Završni rad, Veleučilište Velika Gorica, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:819713
Šojić, Leon. "Analiza korporativnih komunikacija Hrvatske Lutrije u COVID-19 krizi." Završni rad, Veleučilište Velika Gorica, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:819713
Šojić, L. (2024). 'Analiza korporativnih komunikacija Hrvatske Lutrije u COVID-19 krizi', Završni rad, Veleučilište Velika Gorica, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:819713
Šojić L. Analiza korporativnih komunikacija Hrvatske Lutrije u COVID-19 krizi [Završni rad]. Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica; 2024 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:819713
L. Šojić, "Analiza korporativnih komunikacija Hrvatske Lutrije u COVID-19 krizi", Završni rad, Veleučilište Velika Gorica, Velika Gorica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:246:819713