prikaz prve stranice dokumenta Važnost brendiranja poljoprivrednih proizvoda koji nose oznaku kvalitete, nacionalne marketinške oznake i njihova prepoznatiljivost na hrvatskom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Važnost brendiranja poljoprivrednih proizvoda koji nose oznaku kvalitete, nacionalne marketinške oznake i njihova prepoznatiljivost na hrvatskom tržištu
Zagreb: Visoka škola za ekonomiju poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, 2017. urn:nbn:hr:209:376013

Haleuš, Jasenka
Europska poslovna škola Zagreb

Citirajte ovaj rad

Haleuš, J. (2017). Važnost brendiranja poljoprivrednih proizvoda koji nose oznaku kvalitete, nacionalne marketinške oznake i njihova prepoznatiljivost na hrvatskom tržištu (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:376013

Haleuš, Jasenka. "Važnost brendiranja poljoprivrednih proizvoda koji nose oznaku kvalitete, nacionalne marketinške oznake i njihova prepoznatiljivost na hrvatskom tržištu." Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:376013

Haleuš, Jasenka. "Važnost brendiranja poljoprivrednih proizvoda koji nose oznaku kvalitete, nacionalne marketinške oznake i njihova prepoznatiljivost na hrvatskom tržištu." Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:376013

Haleuš, J. (2017). 'Važnost brendiranja poljoprivrednih proizvoda koji nose oznaku kvalitete, nacionalne marketinške oznake i njihova prepoznatiljivost na hrvatskom tržištu', Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 07.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:376013

Haleuš J. Važnost brendiranja poljoprivrednih proizvoda koji nose oznaku kvalitete, nacionalne marketinške oznake i njihova prepoznatiljivost na hrvatskom tržištu [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2017 [pristupljeno 07.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:376013

J. Haleuš, "Važnost brendiranja poljoprivrednih proizvoda koji nose oznaku kvalitete, nacionalne marketinške oznake i njihova prepoznatiljivost na hrvatskom tržištu", Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:376013