prikaz prve stranice dokumenta Organizacija mrežnog marketinga na proizvodima Amway
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Organizacija mrežnog marketinga na proizvodima Amway
Zagreb: Visoka škola za ekonomiju poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, 2015. urn:nbn:hr:209:541454

Lukić, Igor
Europska poslovna škola Zagreb

Citirajte ovaj rad

Lukić, I. (2015). Organizacija mrežnog marketinga na proizvodima Amway (Završni rad). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:541454

Lukić, Igor. "Organizacija mrežnog marketinga na proizvodima Amway." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:541454

Lukić, Igor. "Organizacija mrežnog marketinga na proizvodima Amway." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:541454

Lukić, I. (2015). 'Organizacija mrežnog marketinga na proizvodima Amway', Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:541454

Lukić I. Organizacija mrežnog marketinga na proizvodima Amway [Završni rad]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2015 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:541454

I. Lukić, "Organizacija mrežnog marketinga na proizvodima Amway", Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:541454