Piljac, V. (2019). Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:669274
Piljac, Valentina. "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:669274
Piljac, Valentina. "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:669274
Piljac, V. (2019). 'Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača', Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:669274
Piljac V. Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2019 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:669274
V. Piljac, "Utjecaj digitalnog marketinga na ponašanje potrošača", Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:669274