prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinga na uspješnost poslovanja poduzeća na području online igara
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Utjecaj marketinga na uspješnost poslovanja poduzeća na području online igara
Zagreb: Visoka škola za ekonomiju poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, 2016. urn:nbn:hr:209:656912

Stanković, Dora
Europska poslovna škola Zagreb

Citirajte ovaj rad

Stanković, D. (2016). Utjecaj marketinga na uspješnost poslovanja poduzeća na području online igara (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:656912

Stanković, Dora. "Utjecaj marketinga na uspješnost poslovanja poduzeća na području online igara." Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:656912

Stanković, Dora. "Utjecaj marketinga na uspješnost poslovanja poduzeća na području online igara." Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:656912

Stanković, D. (2016). 'Utjecaj marketinga na uspješnost poslovanja poduzeća na području online igara', Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 17.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:656912

Stanković D. Utjecaj marketinga na uspješnost poslovanja poduzeća na području online igara [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2016 [pristupljeno 17.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:656912

D. Stanković, "Utjecaj marketinga na uspješnost poslovanja poduzeća na području online igara", Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:656912