Stanković, D. (2016). Utjecaj marketinga na uspješnost poslovanja poduzeća na području online igara (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:656912
Stanković, Dora. "Utjecaj marketinga na uspješnost poslovanja poduzeća na području online igara." Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:656912
Stanković, Dora. "Utjecaj marketinga na uspješnost poslovanja poduzeća na području online igara." Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:656912
Stanković, D. (2016). 'Utjecaj marketinga na uspješnost poslovanja poduzeća na području online igara', Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 06.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:656912
Stanković D. Utjecaj marketinga na uspješnost poslovanja poduzeća na području online igara [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2016 [pristupljeno 06.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:656912
D. Stanković, "Utjecaj marketinga na uspješnost poslovanja poduzeća na području online igara", Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:656912