Pernar, T. (2019). Usporedba primjene snoezelen terapijskog pristupa u teoriji i praksi kod djece s višestrukim oštećenjima (Završni rad). Zagreb: Zdravstveno veleučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:824968
Pernar, Tena. "Usporedba primjene snoezelen terapijskog pristupa u teoriji i praksi kod djece s višestrukim oštećenjima." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:824968
Pernar, Tena. "Usporedba primjene snoezelen terapijskog pristupa u teoriji i praksi kod djece s višestrukim oštećenjima." Završni rad, Zdravstveno veleučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:824968
Pernar, T. (2019). 'Usporedba primjene snoezelen terapijskog pristupa u teoriji i praksi kod djece s višestrukim oštećenjima', Završni rad, Zdravstveno veleučilište, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:824968
Pernar T. Usporedba primjene snoezelen terapijskog pristupa u teoriji i praksi kod djece s višestrukim oštećenjima [Završni rad]. Zagreb: Zdravstveno veleučilište; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:824968
T. Pernar, "Usporedba primjene snoezelen terapijskog pristupa u teoriji i praksi kod djece s višestrukim oštećenjima", Završni rad, Zdravstveno veleučilište, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:139:824968