prikaz prve stranice dokumenta Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:204:312112

Labaš, Renata
Sveučilište u Zagrebu
Agronomski fakultet
Marketing i inovacije u agrobiznisu

Citirajte ovaj rad

Labaš, R. (2016). Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112

Labaš, Renata. "Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112

Labaš, Renata. "Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112

Labaš, R. (2016). 'Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112

Labaš R. Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet; 2016 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112

R. Labaš, "Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:204:312112