Magoč, A. (2023). VAŽNOST MENADŽMENTA I MARKETINGA ZA RAZVOJ MALIH PODUZEĆA – ANALIZA STUDIJE SLUČAJA (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:884818
Magoč, Anamarija. "VAŽNOST MENADŽMENTA I MARKETINGA ZA RAZVOJ MALIH PODUZEĆA – ANALIZA STUDIJE SLUČAJA." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:884818
Magoč, Anamarija. "VAŽNOST MENADŽMENTA I MARKETINGA ZA RAZVOJ MALIH PODUZEĆA – ANALIZA STUDIJE SLUČAJA." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:884818
Magoč, A. (2023). 'VAŽNOST MENADŽMENTA I MARKETINGA ZA RAZVOJ MALIH PODUZEĆA – ANALIZA STUDIJE SLUČAJA', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:884818
Magoč A. VAŽNOST MENADŽMENTA I MARKETINGA ZA RAZVOJ MALIH PODUZEĆA – ANALIZA STUDIJE SLUČAJA [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2023 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:884818
A. Magoč, "VAŽNOST MENADŽMENTA I MARKETINGA ZA RAZVOJ MALIH PODUZEĆA – ANALIZA STUDIJE SLUČAJA", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:884818