Lukić, M. (2024). Potencijali marketinške komunikacije u svrhu povećanja posjećenosti kazališta u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:745815
Lukić, Marina. "Potencijali marketinške komunikacije u svrhu povećanja posjećenosti kazališta u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:745815
Lukić, Marina. "Potencijali marketinške komunikacije u svrhu povećanja posjećenosti kazališta u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:745815
Lukić, M. (2024). 'Potencijali marketinške komunikacije u svrhu povećanja posjećenosti kazališta u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:745815
Lukić M. Potencijali marketinške komunikacije u svrhu povećanja posjećenosti kazališta u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2024 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:745815
M. Lukić, "Potencijali marketinške komunikacije u svrhu povećanja posjećenosti kazališta u Republici Hrvatskoj : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:745815