prikaz prve stranice dokumenta Krizno komuniciranje u hotelskoj industriji
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Krizno komuniciranje u hotelskoj industriji
Primjer tvrtke Jadran d. d.
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2019. urn:nbn:hr:233:422388

Ćuk, Vjera
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Institucijski repozitorij: Repozitorij Veleučilišta Bernays

Citirajte ovaj rad

Ćuk, V. (2019). Krizno komuniciranje u hotelskoj industriji : Primjer tvrtke Jadran d. d. (Završni rad). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:422388

Ćuk, Vjera. "Krizno komuniciranje u hotelskoj industriji : Primjer tvrtke Jadran d. d.." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:422388

Ćuk, Vjera. "Krizno komuniciranje u hotelskoj industriji : Primjer tvrtke Jadran d. d.." Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:422388

Ćuk, V. (2019). 'Krizno komuniciranje u hotelskoj industriji : Primjer tvrtke Jadran d. d.', Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:422388

Ćuk V. Krizno komuniciranje u hotelskoj industriji : Primjer tvrtke Jadran d. d. [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2019 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:422388

V. Ćuk, "Krizno komuniciranje u hotelskoj industriji : Primjer tvrtke Jadran d. d.", Završni rad, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:422388