disertacija
Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi
Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:236:530627

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Doktorska škola

Citirajte ovaj rad

Lesinger, G. (2016). Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi (Disertacija). Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627

Lesinger, Gordana. "Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627

Lesinger, Gordana. "Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627

Lesinger, G. (2016). 'Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627

Lesinger G. Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi [Disertacija]. Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627

G. Lesinger, "Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osjek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627