Pintar, M. (2019). Primjena marketinga u gospodarskom subjektu Coca-cola (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:490208
Pintar, Michaela. "Primjena marketinga u gospodarskom subjektu Coca-cola." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:490208
Pintar, Michaela. "Primjena marketinga u gospodarskom subjektu Coca-cola." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:490208
Pintar, M. (2019). 'Primjena marketinga u gospodarskom subjektu Coca-cola', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:490208
Pintar M. Primjena marketinga u gospodarskom subjektu Coca-cola [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:490208
M. Pintar, "Primjena marketinga u gospodarskom subjektu Coca-cola", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:490208