Gavranić, I. (2019). Mobilni marketing: specifičnosti primjene u mobilnom bankarstvu : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:612519
Gavranić, Iva. "Mobilni marketing: specifičnosti primjene u mobilnom bankarstvu : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:612519
Gavranić, Iva. "Mobilni marketing: specifičnosti primjene u mobilnom bankarstvu : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:612519
Gavranić, I. (2019). 'Mobilni marketing: specifičnosti primjene u mobilnom bankarstvu : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:612519
Gavranić I. Mobilni marketing: specifičnosti primjene u mobilnom bankarstvu : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:612519
I. Gavranić, "Mobilni marketing: specifičnosti primjene u mobilnom bankarstvu : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:612519