Hampshire, T. (2020). Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828
Hampshire, Tea. "Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828
Hampshire, Tea. "Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828
Hampshire, T. (2020). 'Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828
Hampshire T. Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828
T. Hampshire, "Budućnost multimedijalnog marketinga ili prolazna faza - utjecajne osobe na društvenim mrežama : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:925828