Knežević, M. (2022). PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:464703
Knežević, Marina. "PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:464703
Knežević, Marina. "PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:464703
Knežević, M. (2022). 'PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:464703
Knežević M. PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:464703
M. Knežević, "PRIMJENA E-MARKETINGA U KOZMETIČKOJ INDUSTRIJI : Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:464703