Nikolić, L. (2022). Analiza uloge psihologije u marketingu na primjeru internet trgovine ASOS : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:293532
Nikolić, Lana. "Analiza uloge psihologije u marketingu na primjeru internet trgovine ASOS : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:293532
Nikolić, Lana. "Analiza uloge psihologije u marketingu na primjeru internet trgovine ASOS : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:293532
Nikolić, L. (2022). 'Analiza uloge psihologije u marketingu na primjeru internet trgovine ASOS : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:293532
Nikolić L. Analiza uloge psihologije u marketingu na primjeru internet trgovine ASOS : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:293532
L. Nikolić, "Analiza uloge psihologije u marketingu na primjeru internet trgovine ASOS : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:293532