Zrno, D. (2023). ULOGA I ZNAČAJ MARKETINGA U TRGOVINI : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136430
Zrno, David. "ULOGA I ZNAČAJ MARKETINGA U TRGOVINI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136430
Zrno, David. "ULOGA I ZNAČAJ MARKETINGA U TRGOVINI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136430
Zrno, D. (2023). 'ULOGA I ZNAČAJ MARKETINGA U TRGOVINI : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136430
Zrno D. ULOGA I ZNAČAJ MARKETINGA U TRGOVINI : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2023 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136430
D. Zrno, "ULOGA I ZNAČAJ MARKETINGA U TRGOVINI : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:136430