Poropat, N. (2018). Segmentation of tourist market in Croatia (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:733742
Poropat, Nikola. "Segmentation of tourist market in Croatia." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:733742
Poropat, Nikola. "Segmentation of tourist market in Croatia." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:733742
Poropat, N. (2018). 'Segmentation of tourist market in Croatia', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:733742
Poropat N. Segmentation of tourist market in Croatia [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:733742
N. Poropat, "Segmentation of tourist market in Croatia", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:733742