Marković, A. (2016). Utjecaj korporativnog imidža na usluge i primjer iz prakse - McDonald's (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241976
Marković, Anita. "Utjecaj korporativnog imidža na usluge i primjer iz prakse - McDonald's." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241976
Marković, Anita. "Utjecaj korporativnog imidža na usluge i primjer iz prakse - McDonald's." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241976
Marković, A. (2016). 'Utjecaj korporativnog imidža na usluge i primjer iz prakse - McDonald's', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241976
Marković A. Utjecaj korporativnog imidža na usluge i primjer iz prakse - McDonald's [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241976
A. Marković, "Utjecaj korporativnog imidža na usluge i primjer iz prakse - McDonald's", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:241976