prikaz prve stranice dokumenta Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:192:860540

Krt, Antonia
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Krt, A. (2020). Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540

Krt, Antonia. "Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540

Krt, Antonia. "Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540

Krt, A. (2020). 'Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540

Krt A. Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540

A. Krt, "Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540