prikaz prve stranice dokumenta Inbound marketing - rastući trend sadržaja digitalnih medija
Rad nije dostupan
završni rad
Inbound marketing - rastući trend sadržaja digitalnih medija
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:192:623119

Ćubelić, Morena
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Ćubelić, M. (2020). Inbound marketing - rastući trend sadržaja digitalnih medija (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:623119

Ćubelić, Morena. "Inbound marketing - rastući trend sadržaja digitalnih medija." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:623119

Ćubelić, Morena. "Inbound marketing - rastući trend sadržaja digitalnih medija." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:623119

Ćubelić, M. (2020). 'Inbound marketing - rastući trend sadržaja digitalnih medija', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:623119

Ćubelić M. Inbound marketing - rastući trend sadržaja digitalnih medija [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:623119

M. Ćubelić, "Inbound marketing - rastući trend sadržaja digitalnih medija", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:623119