Curać, M. (2021). Učinak lojalnosti potrošača putem Multiplus programa vjernosti (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:279163
Curać, Mihaela. "Učinak lojalnosti potrošača putem Multiplus programa vjernosti." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:279163
Curać, Mihaela. "Učinak lojalnosti potrošača putem Multiplus programa vjernosti." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:279163
Curać, M. (2021). 'Učinak lojalnosti potrošača putem Multiplus programa vjernosti', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:279163
Curać M. Učinak lojalnosti potrošača putem Multiplus programa vjernosti [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:279163
M. Curać, "Učinak lojalnosti potrošača putem Multiplus programa vjernosti", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:279163