prikaz prve stranice dokumenta Models of improving loyalty in tourism
Rad nije dostupan
završni rad
Models of improving loyalty in tourism
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:192:553905

Milić, Orsat
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Milić, O. (2021). Models of improving loyalty in tourism (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:553905

Milić, Orsat. "Models of improving loyalty in tourism." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:553905

Milić, Orsat. "Models of improving loyalty in tourism." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:553905

Milić, O. (2021). 'Models of improving loyalty in tourism', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:553905

Milić O. Models of improving loyalty in tourism [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:553905

O. Milić, "Models of improving loyalty in tourism", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:553905