Gudac, P. (2021). The Impact of Sustainable Fashion Marketing on Purchasing Decision (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:082860
Gudac, Petra. "The Impact of Sustainable Fashion Marketing on Purchasing Decision." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:082860
Gudac, Petra. "The Impact of Sustainable Fashion Marketing on Purchasing Decision." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:082860
Gudac, P. (2021). 'The Impact of Sustainable Fashion Marketing on Purchasing Decision', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:082860
Gudac P. The Impact of Sustainable Fashion Marketing on Purchasing Decision [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:082860
P. Gudac, "The Impact of Sustainable Fashion Marketing on Purchasing Decision", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:082860