prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu usluge u hotelu "Pinija"
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu usluge u hotelu "Pinija"
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:192:328974

Bukva, Martina
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Bukva, M. (2016). Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu usluge u hotelu "Pinija" (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:328974

Bukva, Martina. "Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu usluge u hotelu "Pinija"." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:328974

Bukva, Martina. "Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu usluge u hotelu "Pinija"." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:328974

Bukva, M. (2016). 'Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu usluge u hotelu "Pinija"', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:328974

Bukva M. Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu usluge u hotelu "Pinija" [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:328974

M. Bukva, "Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu usluge u hotelu "Pinija"", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:328974