Bašić, I. (2021). Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:024554
Bašić, Ivona. "Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:024554
Bašić, Ivona. "Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:024554
Bašić, I. (2021). 'Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:024554
Bašić I. Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:024554
I. Bašić, "Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:024554