prikaz prve stranice dokumenta Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja
Rad nije dostupan
završni rad
Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:192:024554

Bašić, Ivona
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Bašić, I. (2021). Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:024554

Bašić, Ivona. "Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:024554

Bašić, Ivona. "Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:024554

Bašić, I. (2021). 'Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:024554

Bašić I. Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:024554

I. Bašić, "Učinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:024554