prikaz prve stranice dokumenta Percipirana kvaliteta i zadovoljstvo korisnika bankovnim uslugama
Rad nije dostupan
završni rad
Percipirana kvaliteta i zadovoljstvo korisnika bankovnim uslugama
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:192:118746

Aničić, Ana
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Aničić, A. (2021). Percipirana kvaliteta i zadovoljstvo korisnika bankovnim uslugama (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:118746

Aničić, Ana. "Percipirana kvaliteta i zadovoljstvo korisnika bankovnim uslugama." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:118746

Aničić, Ana. "Percipirana kvaliteta i zadovoljstvo korisnika bankovnim uslugama." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:118746

Aničić, A. (2021). 'Percipirana kvaliteta i zadovoljstvo korisnika bankovnim uslugama', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:118746

Aničić A. Percipirana kvaliteta i zadovoljstvo korisnika bankovnim uslugama [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:118746

A. Aničić, "Percipirana kvaliteta i zadovoljstvo korisnika bankovnim uslugama", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:118746