Akrapović, A. K. (2022). Implementacija sustava potpore potrošačima (CRM) u malim i srednjim poduzećima turističke djelatnosti (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:228918
Akrapović, Antonio Karlo. "Implementacija sustava potpore potrošačima (CRM) u malim i srednjim poduzećima turističke djelatnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:228918
Akrapović, Antonio Karlo. "Implementacija sustava potpore potrošačima (CRM) u malim i srednjim poduzećima turističke djelatnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:228918
Akrapović, A. K. (2022). 'Implementacija sustava potpore potrošačima (CRM) u malim i srednjim poduzećima turističke djelatnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 16.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:228918
Akrapović AK. Implementacija sustava potpore potrošačima (CRM) u malim i srednjim poduzećima turističke djelatnosti [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 16.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:228918
A. K. Akrapović, "Implementacija sustava potpore potrošačima (CRM) u malim i srednjim poduzećima turističke djelatnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:228918