prikaz prve stranice dokumenta The impact of social media on drugstore chains business in Croatia
Rad nije dostupan
završni rad
The impact of social media on drugstore chains business in Croatia
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:192:994897

Mihalić, Maria
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Mihalić, M. (2016). The impact of social media on drugstore chains business in Croatia (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897

Mihalić, Maria. "The impact of social media on drugstore chains business in Croatia." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897

Mihalić, Maria. "The impact of social media on drugstore chains business in Croatia." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897

Mihalić, M. (2016). 'The impact of social media on drugstore chains business in Croatia', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897

Mihalić M. The impact of social media on drugstore chains business in Croatia [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897

M. Mihalić, "The impact of social media on drugstore chains business in Croatia", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:994897