Bartolović, M. (2023). Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:402381
Bartolović, Mateja. "Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:402381
Bartolović, Mateja. "Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:402381
Bartolović, M. (2023). 'Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:402381
Bartolović M. Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:402381
M. Bartolović, "Uloga ponašanja prodavača u formiranju namjere ponovljene kupnje", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:402381