Špoljar, D. K. (2024). Research on the impact of social networks on consumer perception of business (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:191079
Špoljar, Dora Katarina. "Research on the impact of social networks on consumer perception of business." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:191079
Špoljar, Dora Katarina. "Research on the impact of social networks on consumer perception of business." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:191079
Špoljar, D. K. (2024). 'Research on the impact of social networks on consumer perception of business', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:191079
Špoljar DK. Research on the impact of social networks on consumer perception of business [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:191079
D. K. Špoljar, "Research on the impact of social networks on consumer perception of business", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:191079