prikaz prve stranice dokumenta Research on the impact of social networks on consumer perception of business
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Research on the impact of social networks on consumer perception of business
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. urn:nbn:hr:192:191079

Špoljar, Dora Katarina
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Špoljar, D. K. (2024). Research on the impact of social networks on consumer perception of business (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:191079

Špoljar, Dora Katarina. "Research on the impact of social networks on consumer perception of business." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:191079

Špoljar, Dora Katarina. "Research on the impact of social networks on consumer perception of business." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:191079

Špoljar, D. K. (2024). 'Research on the impact of social networks on consumer perception of business', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:191079

Špoljar DK. Research on the impact of social networks on consumer perception of business [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:191079

D. K. Špoljar, "Research on the impact of social networks on consumer perception of business", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:191079